مرکز فیزیوتراپی در منزل‌ دکتر نیک تن

فیزیوتراپیست فرزاد ظاهری

فیزیوتراپی در منزل

فیزیوتراپی یکی از رشته های درمانی می باشد که هدف خود را افزایش توان و کیفیت زندگی بیماران می داند.یکی از مزیت های این تخصص انجام پذیر بودن آن در خانه های بیماران است.به طوری که فیزیوتراپی در منزل یکی از پرطرفداران ترین خدمات پزشکی به حساب آمده.

امروزه با توسعه ی تکنولوژی امکان ساخت تجهیزات توانبخشی قابل حمل به وجود آمده است که باعث می شود به جای مراجعه ی حضوری توانجویان به مراکز درمانی و در پی آن هدر رفت زمان بیماران و سالمندان متخصصان فیزیوتراپی با اندک هزینه ی بالاتری ،خود برای فیزیوتراپی در منزل بیماران به خانه های آنها مراجعه کرده و درمان را برای آنها آغاز کنند.

فیزیوتراپی در منزل

توجه توجه:دزدان سلامتی در لباس متخصص فیزیوتراپی

در موارد زیادی از ویزیت های روزانه ی ما در منازل بیماران،متوجه این مطلب ناخوشایند می شویم که افرادی فاقد تحصیلات فیزیوتراپی خود را متخصص فیزیوتراپی به خانواده ها معرفی کرده و باعث ایجاد آسیب های جبران ناپذیری به سلامتی آنها شده اند و بعد از آن خانواده متوجه این مطلب شده اند که این فرد اصلا فیزیوتراپیست نبوده و به دنبال شکایت از این افراد برمی آیند.

بهترین توصیف برای این دسته از کلاهبردان،دزدان سلامتی می باشد بله درست متوجه شده اید دزدان سلامتی زیرا این کلاهبرداران علاوه بر آسیب زدن به اعتبار حرفه ای ما،به سلامتی شما هم آسیب های جبران ناپذیری وارد می کنند به طوری که با هدر دادن وقت اصلی درمان شرایط را به گونه ای رقم می زنند که حتی بعد از مراجعه ی بیمار به متخصصان واقعی فیزیوتراپی شاید نتیجه ی مورد نظر و دلخواه به دلیل از دست رفتن زمان ابتدایی و مهم درمان حاصل نشود.

به این نکته توجه کنید که واژه ای به نام فیزیوتراپیست تجربی معنا ندارد و فردی که خود را فیزیوتراپیست معرفی می کند باید تحصیلات دانشگاهی این رشته را داشته باشد و عضو نظام پزشکی باشد.به طوری که خود این فرد بعد از اتمام جلسات فیزیوتراپی در منزل، بتواند برای شما با مهر خود برگه گواهی صادر کند.

بهترین راه برای حصول اطمینان از صحت ادعای فردی که خود را فیزیوتراپیست معرفی می کند درخواست کارت نظام پزشکی و چک کردن اطلاعات تحصیلی وی از طریق سامانه ی نظام پزشکی می باشد که شما با کلیک بر روی متن صورتی می توانید به سایت اعضای کادر درمان نظام پزشکی دسترسی داشته باشید.

تکنسین فیزیوتراپی

فیزیوتراپیست های دکتر نیک تن

pt.zaheri 7

فیزیوتراپیست فرزاد ظاهری

نظام پزشکی: ف-5946

فیزیوتراپیست رسول چوپانی

فیزیوتراپیست رسول چوپانی

نظام پزشکی:ف-5421

فیزیوتراپیست میلاد کردی

فیزیوتراپیست میلاد کردی

نظام پزشکی:ف5974

ptmortezabeyrami

فیزیوتراپیست مرتضی بیرامی

نظام پزشکی:ف-6346

فیزیوتراپی در منزل با دکتر نیک تن

از آنجا که این سایت توسط مجموعه ای از فیزیوتراپیست ها اداره می شود و ارتباط بین ما و شما از طریق شرکت های خدمات پزشکی نمی باشد به همین دلیل دکتر نیک تن آن بخشی از دریافتی جلسات فیزیوتراپی در منزل را که از خانواده ها مبنی برحق کمیسیون به شرکت خدمات پزشکی پرداخت می کنند دریافت نکرده و این مبلغ را به خود خانواده ها تقدیم کرده و بنابراین تا حد امکان مبالغ جلسات درمانی را کاهش داده است.

فیزیوتراپی با دکتر نیک تن

فواید فیزیوتراپی در منزل نسبت به کلینیک

تصور بیشتر مردم این است که فیزیوتراپی در کلینیک نسبت به فیزیوتراپی در منزل به دلیل وجود دستگاه های بیشتر اولویت دارد.اما مجموعه ی دکتر نیک با فراهم آوردن تمام وسایل فیزیوتراپی و انتقال آنها به خانه های بیماران این تصور نادرست را از بین برده و باعث شده است که بیماران به فیزیوتراپی در خانه ی خود مایل تر باشند.همچنین یکی از مشکلات فیزیوتراپی در مراکز درمانی در شهرهای بزرگی مثل تهران جا به جایی بیماران مخصوصا افراد مسن به این مراکز می باشد در حالی که درمان در خانه ی بیماران این مشکل را برطرف کرده است و باعث شده تا در محیط آرام خانه و در حضور اعضای خانواده جلسات فیزیوتراپی انجام پذیرد که در این شرایط بهترین و کامل ترین نتیجه ی درمانی برای بیماران حاصل می شود.

فواید فیزیوتراپی در منزل نسبت به کلینیک

معرفی تجهیزات پیشرفته دکتر نیک تن

لیزر پرتوان فیزیوتراپی

لیزر پرتوان

طب سوزنی

طب سوزنی

تنس

تحریک الکتریکی

اولتراسونیک

اولتراسونیک

فیزیوتراپی در منزل با بیمه

خیلی از مراجعان مجموعه ی ما تحت پوشش بیمه های درمان تکمیلی می باشند و از همین رو تمایل دارند تا هزینه های خود را از بیمه ی خود دریافت کنند .خبر خوب این است که جلسات فیزیوتراپی در منزل تحت پوشش بیمه قرار گرفته اند و متخصصان ما بعد از اتمام جلسات شما یک برگه ی گواهی هزینه های دریافت شده را با مهر خود به شما تحویل می دهند تا بتوانید مبلغ هزینه شده را از شرکت بیمه ی خود دریافت نمایید.

فیزیوتراپی در منزل با بیمه

فیزیوتراپی در منزل برای چه افرادی توصیه می شود

به طور کلی هیچ محدودیتی در انجام فیزیوتراپی در منزل برای هیچ رده ی سنی وجود ندارد و همه ی افراد از کودکان تا افراد مسن می توانند از این خدمت ارزشمند بهره مند شوند. اما بیشترین افراد مراجعه کننده به ما شامل بیمارانی با مشکلات زیر می باشند.

– سکته ی مغزی

– پارکینسون

– سالمندان

– جراحی های ارتوپدی زانو و لگن

– دردهای ناحیه ی کمر مثل اسپاسم عضلات و بیرون زدگی دیسک بین مهره ای

– گیلن باره

فیزیوتراپی در منزل برای چه کسانی توصیه می شود

فیزیوتراپی در منزل توسط خانم

بعضی از درمانجویان خانم بسته به شرایط فرهنگی جامعه تمایل دارند تا درمان فیزیوتراپی در منزل خود را زیر نظر درمانگر خانم انجام دهند.بنابراین درخواست،مجموعه ی دکترنیک تن اقدام به تکمیل تیم فیزیوتراپی خود توسط مجموعه ای از بهترین فیزیوتراپیست ها خانم کرده است تا پاسخ گوی نیاز بخشی از مراجعین خود باشد.این امکان باعث ایجاد حداکثر آرامش و امنیت برای بیماران خانمی می شود که تمایل به بهره بردن از درمان فیزیوتراپی در خانه ی خود را دارند.

فیزیوتراپی در منزل توسط خانم

فیزیوتراپی در منزل با لیزر پرتوان

معدود مراکز فیزیوتراپی را می توان نام برد که بتوانند به بیماران خود خدمت ارزشمند فیزیوتراپی با لیزر پرتوان را ارئه دهند.اما تیم فیزیوتراپی دکتر نیک تن با فراهم آوردن یکی از بهترین لیزرهای فیزیوتراپی قادر به انجام دادن این درمان نیز می باشند. به طوری که لیزر با اثر عمقی ضد درد و التهابی که دارد باعث می شود مدت زمان توانبخشی بیماران به طرز چشمگیری کاهش یابد و هر چه سریع تر فرد سلامتی خود را به دست آورد.

فیزیوتراپی در منزل با لیزر پرتوان

انواع فیزیوتراپی در منزل

– فیزیوتراپی تعویض مفصل زانو

– فیزیوتراپی تعویض مفصل لگن

– فیزیوتراپی کمر درد

– فیزیوتراپی سالمندان

– فیزیوتراپی سکته ی مغزی

هزینه ی جلسات فیزیوتراپی

به طور کلی مبلغ هر جلسه ی فیزیوتراپی به تعداد عضو تحت درمان و همچنین نوع تجهیزات درمانی که به منزل بیمار انتقال می یابد بستگی دارد. به شکلی که قیمت هر جلسه می تواند بین بازه 320هزار تومان الی 700 هزار تومان متغییر باشد. برای اطلاع از قیمت دقیق درمان خود لطفا با شماره های داده شده تماس بگیرید.

هزینه فیزیوتراپی در منزل

سوالات متداول:

آیا فیزیوتراپی عوارض دارد؟

خیر به طور عمومی فیزیوتراپی هیچ گونه عوارضی برای توانجویان ندارد اما در مواردی در جلسات ابتدایی کمی افزایش درد مشاهده می شود که در نهایت با ادامه ی جلسات درمانی و تطابق بدن با امواج الکتریکی این درد هم کاهش پیدا می کند.

آیا برای فیزیوتراپی نیاز به نسخه ی پزشک هست؟

نسخه ی پزشک صرفا برای دریافت هزینه ها از بیمه کاربرد دارد و اگر شما فردی هستید که از بیمه ی درمانی برخوردار نیستید نیازی به گرفتن نسخه ی پزشک برای شروع درمان خود ندارید.

به چند جلسه فیزیوتراپی نیاز داریم؟

برای بدست آوردن یک نتیجه ی مطلوب از فیزیوتراپی و حفظ و ثبات بخشیدن به درمان،حداقل به ده جلسه ی فیزیوتراپی نیاز دارید که ممکن است بسته به آسیب شما تعداد این جلسات افزایش نیز پیدا کند.

تماس بگیرید